Reisverslag 11 oktober nu pas echt compleet - Reisverslag uit Xining, China van Marjan en Nicole Vries - WaarBenJij.nu Reisverslag 11 oktober nu pas echt compleet - Reisverslag uit Xining, China van Marjan en Nicole Vries - WaarBenJij.nu

Reisverslag 11 oktober nu pas echt compleet

Door: nicolemarjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Nicole

13 Oktober 2010 | China, Xining

Hallo allemaal,
Hier nog ff een kort berichtje. Gister had het deel van de provinciehoofstad Xining waar wij verbleven de hele dag geen water en electriciteit! Laat in de avond veranderde kaarslicht in een lampje en de computer werkte. Helaas duurde het uploaden van de foto's bijna 3 uur en konden we geen bijschriften toevoegen.....nu is alles compleet...dus kijk nog maar eens!

dag, dag, twee Hollandse Chinezen

• 13 Oktober 2010 - 08:02

Peter.konijn.:

ja ja jullie beleven en zien heel wat ,het is erg leuk om zo met jullie mee te leven .

vr. gr. uit heerhugowaard

• 13 Oktober 2010 - 12:45

Margot:

Hoi Nicole en Marjan,

Jullie maken wel veel mee op deze indrukwekkende reis. Hopelijk zijn jullie stressbestendig.Ik denk dat jullie wel behoorlijk wat weerstand op hebben gebouwd tegen het eind van de reis. Hygiëne wat is dat ???
    In ieder geval leuk om weer een reisverslag van jullie te lezen. Erg interessant. Een fijne voortzetting van jullie reis en heel veel groetjes,

Margot

• 13 Oktober 2010 - 18:31

Jan Rijkers:

hoi Nic & Mar,
    fantastisch die ervaringen, indrukken en kennismakingen met die andere culturen, landschappen en klimaten.
    Wordt ook beeldend verwoord en met foto's getoond. Geniet nog met volle teugen !! knuffel Jan

• 13 Oktober 2010 - 20:47

Ans:

jullie zitten echt aan de andere kant van de wereld. Erg bijzonder wat jullie allemaal meemaken. Erg mooie reisverslagen en foto's. We zullen op het werk aan jullie denken. Geniet van jullie prachtige reis. Groetjes Ans

• 14 Oktober 2010 - 18:20

Rosa Cumbo Nacheli:

Hoi Nicole & Marjan

Dank jullie wel voor die mooie kaart op mijn 3e verjaardag.

Roosje xxx

• 14 Oktober 2010 - 18:25

Bart & Mariella:

Hoi,

Als wij die foto's zien moeten we denken aan de film "Een tijd voor dronken paarden".
    Geniet lekker verder, dan doen wij dat ook met jullie verslagen en foto's

Groetjes Mariella & Bart

• 14 Oktober 2010 - 19:32

Tony En Karin:

Hoi Nicole en Marjan,
    Wat maken jullie ontzettend veel mee. Ik hoop dat de harde schijf in jullie hoofd voldoende plaats heeft om alles op te slaan. Zoveel indrukken en geweldige mensen die jullie ontmoeten. En wat een prachtige foto's geweldig om naar te kijken. Geniet er nog van, veel groetjes uit Gestel.

• 14 Oktober 2010 - 20:30

Ria:

Lady's, het complete verhaal gelezen.
    Jullie kaart gisteren ontvangen. Fijn dat het sleuteltje werkt zullen we maar zeggen!!!!
    Tot de volgende keer.
    Liefs, Ria

• 15 Oktober 2010 - 15:29

Peter & Rita:

Haaa die meiden!! prachtig om te lezen jullie verhalen ( en de fotoos te zien)maar denk niet dat ik wil ruilen... ;o)Peter misschien wel... wij zijn momenteel ook weer onderweg met ons busje, staan nu in een nat Limburg, groetjes en tot jullie volgende verslag!

• 17 Oktober 2010 - 18:27

Veronique:

Hé Marjan en Nicole!
    Echt geweldig wat jullie allemaal meemaken, en om te weten welke geweldige plekken jullie bezoeken.
    Ik heb net alle stukjes gelezen en ik kan niet wachten op de volgende!
    Het is echt leuk om al die foto's te zien.
    Liefs, jullie nichtje

• 21 Oktober 2010 - 20:50

Germa.:

Hallo Maljan en Nicole. Elg leuk om jullie velhalen te lezen. Ik kijk el elke keel weel naal uit. Elg moeilijk hool om dit te typen.
    Heel veel lieve gloetjes uit het velle blabant.
    Liefs Gelma